John Lear: Nebyla to letadla, co zbouralo mrakodrapy WTC

28.04.2015 00:15

John Lear: Nebyla to letadla, co zbouralo mrakodrapy WTC

John Lear:  Nebyla to letadla, co zbouralo mrakodrapy WTC

Bývalý pilot CIA místopřísežně prohlásil, že 11. září nezasáhla Světové obchodní centrum žádná letadla, protože to bylo fyzikálně nemožné.

20.08.2014 12:40:37   |   heartblue   |   WTC  

John Lear, syn vynálezce Billa Leara, poskytl odborný posudek, že je fyzikálně nemožné, aby Boeing 767 (lety AA 11 a UAL 175) zasáhl mrakodrapy „Dvojčata“ 11. září 2001, zejména když je měli řídit nezkušení piloti. Ve svém místopřísežném prohlášení - pro soudní řízení - uvádí: „Žádný dopravní Boeing 767 nezasáhl Dvojčata, jak podvodně prohlásila americká vláda, média, NIST (Národní institut standardů a technologie při ministerstvu obchodu USA) a jejich dodavatelé“.

 

„Žádné takové nehody se nestaly, protože jsou fyzikálně nemožné, jak byly popsány, z následujících důvodů: v případě UAL 175, který mířil proti jižní věži, skutečný Boeing 767 by se začal teleskopicky hroutit, kdyby jeho špice narazila do 14palcových ocelových sloupů (35 cm)…Vertikální a horizontální ocasní části by byly okamžitě odděleny od letadla, narazily by do ocelových boxových sloupů a spadly by na zem…Motory by po nárazu na ocelové sloupy udržely svůj základní tvar, buď by spadly na zem, nebo by byly objeveny v troskách zřícených budov. Žádný Boeing 767 by nedosáhl rychlosti 870 km/hod (540 mph) ve výšce 330 metrů nad mořem…

 

  • Turbínová část motoru není vyvinuta tak, aby pohltila takový objem hustého vzduchu v této výšce a při této rychlosti
  • Část domnělého vnějšího trupu obsahující 3 nebo 4 okenní průřezy neodpovídá letadlu, které vrazilo do 14palcových boxových ocelových sloupů, rychlostí vyšší než 800 km/hod. Zmačkala by se.
  • Žádná významná část Boeingu 767 nebo motor by nemohly proniknout 35centimetrovými ocelovými sloupy a 11,3 metru za mohutné jádro věže, aniž by část spadla na zem.

Trosky by měly obsahovat velké části Boeingu 767, včetně jader tří motorů o vázce přibližně 4 tun, které nemohly zmizet. Ale dosud neexistuje žádný důkaz, že velké součásti struktury letadel byly ve WTC nalezeny. Je nemožné, aby toto letadlo kompletně zmizelo.“

 

Ilustrace zde: https://911research.wtc7.net/mirrors/guardian2/wtc/wtc-747.jpg

 

Spor Morgana Reynoldse

Místopřísežné prohlášení, datované 28. ledna 2014, je uloženo u Obvodního soudu USA v Jižním okrese New Yorku jako část soudního sporu, který vede Morgan Reynolds. Bývalý vedoucí ekonom za vlády George W. Bushe podal oficiální žádost o opravu k NIST, v níž vyjádřil své přesvědčení, že do Obchodního centra nenarazila komerční dopravní letadla.

 

Ačkoli Hnutí za pravdu o 11. září původně teorii „bez letadel“ odmítalo jako příliš podivnou, po všech vědeckých a racionálních analýzách začíná být široce uznávaná, protože vysvětluje shromážděné důkazy. Na rozdíl od jiných forem stanovisek, místopřísežné prohlášení se stává pravdou podle zákona, jestliže není vyvráceno. Nyní je k dispozici kritikům této teorie, aby předložili své důkazy a analýzy, aby toto stanovisko bod po bodu vyvrátili. Jestliže to neudělají nebo nedokážou – potom bude Vláda USA povinna uznat, že zpráva Komise 11. září je chybná.

 

Zkušený pilot CIA

Lear, 65letý letecký kapitán a bývalý pilot CIA, který nalétal více než 19 000 hodin – také upozornil na nezkušenost pilotů, kteří údajně letadla řídili: „Údajný ´kontrolovaný´ sestup na New York v relativně přímém kurzu pilotem začátečníkem je extrémně nepravděpodobný kvůli náročnému udržování směru, míře sestupu a sestupové rychlosti v rámci parametrů ´kontrolovaného´ letu. ..Aby pilot dokázal interpretovat údaje na monitoru Elektronického letového informačního systému, musí být vysoce kvalifikovaný, což žádný z únosců nebyl ani k tomu neměli příslušný výcvik, aby mohl použít jeho řízení, včetně křidélek (aileronů), směrového kormidla, spoilerů a plynu, aby ovlivnili, řídili a udržovali sestup.

 

Lear podle svého čestného prohlášení létal na 100 různých typech letadel během 40leté praxe a je držitelem více pilotních certifikátů FAA (Federální letecké velení) než kterýkoli jiný vojenský pilot. Pilotoval tajné mise pro CIA do jihovýchodní Asie, východní Evropy, na Střední východ a do Afriky v letech 1967 až 1983, potom pracoval několik let na obchodních linkách jako kapitán, kontrolor a instruktor.

 

https://pravdu.cz/11zari-2001/misto-zlocinu-ground-zero >>>

 

Lear považuje letadla, která byla nafilmována během útoku na New York, za sofistikované hologramy, které vytvořila americká armáda resp. americké tajné služby.

 

Článek v češtině, který vysvětluje oficiální verzi, najdete zde:

 

https://technet.idnes.cz/proc-se-zritilo-wtc-pozar-spiknuti-nebo-konstrukcni-chyba-pa1-/tec_technika.aspx?c=A060908_143410_tec_technika_kuz

 

Zdroje:
https://worldobserveronline.com/2014/03/09/ex-cia-pilot-gives-sworn-testimony-planes-hit-twin-towers/
https://projectcamelot.org/john_lear.html

 

Autor: heartblue